Sunday, May 22, 2011

21-05-2011: Tabata 'bottom-to-bottom' squats + Run

Allereerst wil ik nog even teruggaan naar 17-05-2011 wanneer ik mijn training wilde gaan doen, en toen de moeder van Wesley naar mij toe liep en vol enthousiasme + discipline zei: "Ik wil de workout van zondag doen" .. (wat "Fight Gone Almere" was)

Dat liet ik geen 2x zeggen, en na de workout gingen we meteen van start!
Workout of the day (WOD) "Fight Gone Almere"
3 rondes:
1. Roeien (calorieen)
2. Knee push-ups
3. Box jumps (30cm)
4. Ring rows
5. Rust
1 minuut werk, en je gaat van station naar station .. Tel al je herhalingen op, en aan het einde van de workout is dat je totaal!
Score:
Mama ;-) : 176

En heel trots! Super gedaan en awesome work!

-----------------------

Dan naar 21-05-2011 waar Viola en Nadia weer een training kwamen doen. Viola die aan de bak ging met de 1e basisles .. de Squats! En Nadia die de Snatch ging doornemen/doen!

Vervolgens een workout gedaan en die ging als volgt ..
The workout of the day
Tabata "bottom-to-bottom" Squats
Run 1 mile (1600m)

* scale as needed
Score + tijd:
Nadia: 8 / 07:29
Viola: 6 / 06:03 (geen bottom-to-bottom + 800m)


En weer super gedaan! Viola die eigenlijk een hekel heeft aan rennen, heeft ze dit toch maar afgemaakt. En ook de squats zagen er goed uit!

Nadia die toch bleef doorrennen en een nette 1.6km tijd heeft neergezet na de pittige "bottom-to-bottom" squats!

Ook hier awesome work beiden!

No comments:

Post a Comment